FANDOM

Ten artykuł jest o synu Michonne. W przypadku innych stron o tej samej nazwie, zobacz: Rick
"Dlaczego odważny mężczyzna musiał zginąć?"
—R.J. do Michonne.[źr]
Rick Grimes Jr., nazywany R.J., to ocalały z wybuchu w The Walking Dead AMC. Jest synem Ricka Grimesa i Michonne, przyrodnim bratem zmarłego Carla Grimesa i Andre Anthony'ego, i przybranym bratem Judith Grimes. Mieszka w Aleksandrii z jego matką i siostrą.

Po apokalipsieEdytuj

Sezon 9 Edytuj

R.J. został poczęty krótko przed zniknięciem jego ojca i został urodzony 9 miesięcy później.

"Who Are You Now?" Edytuj

Sześć lat później po zniknięciu ojca, 5 letni R.J. mieszka z Michonne i Judith w ich domu w Aleksandrii.

Gdy Magna skrada się wokół ich domu z kolejnym nożem, otwiera lekko tylnie drzwi lecz widzi Michonne przytulającą R.J.'a na rękach co skłania ją do wyjścia.

Później, po konwersacji Michonne z Judith, R.J. biegnie do Michonne i pyta ją o jedzenie, bierze go na ręce i przytula go ponownie.

"Guardians" Edytuj

W Aleksandrii, R.J. śpi w jego łóżku gdy Michonne spogląda z jego drzwi sypialni.

"Scars" Edytuj

W Aleksandrii, R.J. bawi się z Judith i Gracie na ulicy gdy Michonne wychodzi z domu i prosi Judith, aby pilnowała brata gdy sama idzie pilnować miasta na straży. 

W nocy, R.J. je obiad z jego rodziną i patrzy jak jego siostra wychodzi.

"The Storm" Edytuj

W Aleksandrii, R.J. chowa się w schronieniu ku burzy z innymi mieszkańcami w kościele. Później, Judith przykrywa kocem siebie i jej brata aby ocieplić się, zanim Gabriel decyduje aby przenieśli się do domu Aarona. Wszyscy zawiązują się liną i wyruszają mimo, że panuje burza śnieżna.

Następnego dnia po burzy, R.J. czołga się na śniegu gdy Michonne i inni wracają do Aleksandrii. Wtedy bawi się z grupą w rzucanie śnieżkami.

Sezon 10 Edytuj

"Lines We Cross" Edytuj

R.J. jest wzięty razem z innymi dziećmi po raz pierwszy na plażę do Oceanside gdy milicja trenuje. Później, R.J. i Judith bawią się muszelkami które znalazł R.J. Gdy wysypują muszelki z piasku, wypada maska Szeptacza. Judith jest tym przerażona i informuje resztę grupy.

Jakiś czas później, Judith opowiada R.J.'owi historię o Ricku wysadzającym most aby uratować przyjaciół. "Umarł i poszedł do nieba," Judith mówi R.J.'owi o "odważnym mężczyźnie" w jej historii. Michonne idzie przytulić ich mówiąc, że zrobi wszystko aby ich chronić. Nagle na niebie pojawia się eksplozja i wszyscy spoglądają na ognistą kaskadę z nieba. Wtedy R.J. zostaje w obozie razem z jej siostrą.

"Ghosts" Edytuj

Gdy mieszkańcy Aleksandrii stawiają czoła przeciwko falom szwendaczy które atakują bramy społeczności przez następne 49 godzin, R.J. śpi w jego domu i jego siostra na niego patrzy.

Następnego dnia, Judith wciąż patrzy na brata kiedy Michonne przychodzi. Gdy kładą się razem w łóżku, R.J. przytula się do mamy i siostry.

"Silence the Whisperers" Edytuj

R.J. i jego rodzina jedzą razem obiad i śmieją się gdy Daryl dołącza się do nich. Rano, R.J. wychodzi spod opieki Daryla gdy Michonne i Judith jadą do Wzgórza a następnie do Oceanside.

"The World Before" Edytuj

R.J. jest widziany na pogrzebie Siddiqa i wysłuchuje religijnej przemowy Gabriela. Później opiekuje się nim Daryl.

"Stalker" Edytuj

Gdy Beta atakuje Aleksandrię i szuka Mary w domu Grimesów, R.J. jest pod opieką Judith i ogląda strachliwie jak jego siostra strzela w niego przez drzwi od sypialni gdzie kryją się razem z Mary. Następnego dnia, on i jego siostra są razem z grupą i jadą na Wzgórze w wagonach.

"Morning Star" Edytuj

Zostanie dodane.

"Walk With Us" Edytuj

Zostanie dodane.

"What We Become" Edytuj

Zostanie dodane.

"A Certain Doom" Edytuj

R.J. wystąpi w tym odcinku.

Relacje Edytuj

Michonne Edytuj

Michonne i R.J. wyglądają mieć kochającą relację matki i syna. Pierwszy raz widziany jest gdy biegnie do niej i go podnosi. Ich interakcje są bardzo kochające.

Judith Grimes Edytuj

Judith i R.J. mają kochające relacje jako brat i siostra i mieszkają razem z Michonne. Judith jest widziana jak uczy R.J.'a jeździć na rowerze.

Rick Grimes Edytuj

Rick jest ojcem R.J.'a. Nie wie o istnieniu swojego młodszego syna, ponieważ zniknął, zanim zdążył dowiedzieć się, że Michonne jest w ciąży. Obecnie nie wiadomo, w jaki sposób R.J. myśli o swoim ojcu lub o tym, co mu powiedziano. R.J. nosi imię Ricka.

Gracie Edytuj

Gracie i R.J. są przyjaciółmi. Jest widziana uczącą R.J.'a jak jeździć na rowerze razem z jego siostrą, Judith.

Daryl Dixon Edytuj

Daryl dużo opiekuje się R.J.'em, głównie przez relacje z ojcem R.J'a. Daryl wspomniał Judith, że trzymanie jej i R.J.'a bezpiecznych jest najważniejszą rzeczą dla Michonne.

Wystąpienia Edytuj

Serial TV

Sezon 9

Sezon 10

Odcinki 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4
Sezon 5
Sezon 6
Sezon 7
Sezon 8
Sezon 9 👁 👁
Sezon 10 👁 👁 👁 👁 👁
Występuje Głos jest słyszany
👁 Występuje bez kwestii Występuje we wspomnieniu
Występuje jako szwendacz 🖼 Występuje na fotografii/filmie
Występuje jako zwłoki Występuje w halucynacji/śnie

Ciekawostki Edytuj

  • R.J. jest szóstym znanym dzieckiem w Serialu TV który został urodzony podczas apokalipsy, pierwszym jest jej siostra Judith Grimes, drugim i trzecim są dwa niemowlęcia mieszkające w Królestwie, czwartym jest Gracie, piąte to Hershel Rhee, siódme to Ezra, ósmym jest Aliyah a dziewiąte to Mariam.
  • R.J. jest jedynym członkiem rodziny Grimes który nie ma własnego odpowiednika w Komiksie.
  • R.J. jest jedynym znanym żyjącym krewnym Ricka w serialu. Jego starszy brat przyrodni Carl umarł w "Honor" i do odcinka "Who Are You Now?" Rick nie miał znanych żyjących krewnych.
  • R.J. i Judith są pierwszym przybranym rodzeństwem występującym w serialu.

Zobacz też Edytuj

Postacie - Serial TV
Ocalali po więzieniu EugeneRositaChristopher
Kościół św. Sary Gabriel
Wilki OwenAphid
Oceanside CyndieRachelBeatriceJulesKathyNatania
Śmieciarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeKellyYumikoConnieBernie
Schronienie Magazynowe CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameViolet