FANDOM

"Dlaczego odważny mężczyzna musiał zginąć?"
—R.J. do Michonne[[Lines We Cross|[źr.]]]
Rick Grimes Jr., nazywany R.J. - ocalały z apokalipsy w The Walking Dead AMC. Jest synem Ricka Grimesa i Michonne, przyrodnim bratem zmarłego Carla Grimesa i Andre Anthony'ego, i przybranym bratem Judith Grimes. Mieszka w Alexandrii z jego matką i siostrą.

Po apokalipsieEdytuj

Sezon 9 Edytuj

R.J. został poczęty krótko przed domniemaną śmiercią jego ojca i został urodzony 9 miesięcy później.

"Who Are You Now?" Edytuj

Sześć lat później po odejściu ojca, 5 letni R.J. mieszka z Michonne i Judith w ich domu w Alexandrii.

Gdy Magna skrada się wokół ich domu z kolejnym nożem, otwiera lekko tylnie drzwi i widzi Michonne przytulającą R.J.'a na rękach co skłania ją do wyjścia.

Później, po rozmowie Michonne z Judith, R.J. biegnie do Michonne i pyta ją o jedzenie, bierze go na ręce i przytula go ponownie.

"Guardians" Edytuj

W Alexandrii, R.J. śpi w jego łóżku i Michonne spogląda na niego przy drzwiach.

"Scars" Edytuj

W Alexandrii, R.J. bawi się z Judith i Gracie na ulicy gdy Michonne wychodzi z domu i prosi Judith, aby pilnowała brata gdy sama idzie pilnować miasta na straży. 

W nocy, R.J. je obiad z jego rodziną i patrzy jak jego siostra wychodzi.

"The Storm" Edytuj

W Alexandrii, R.J. chowa się w schronieniu ku burzy z innymi mieszkańcami w kościele. Później, Judith przykrywa kocem siebie i jej brata aby ocieplić się, zanim Gabriel decyduje aby przenieśli się do domu Aarona. Wszyscy zawiązują się liną i wyruszają mimo, że panuje burza śnieżna.

Następnego dnia po burzy, R.J. czołga się na śniegu gdy Michonne i inni wracają do Alexandrii. Wtedy bawi się z grupą w rzucanie śnieżkami.

Sezon 10 Edytuj

"Lines We Cross" Edytuj

R.J. jest wzięty razem z innymi dziećmi po raz pierwszy na plażę do Oceanside gdy Milicja trenuje. Później, R.J. i Judith bawią się muszelkami które znalazł R.J. Gdy zrzucają piasek z muszli, wypada maska Szeptacza. Judith jest tym przerażona i informuje resztę grupy.

Jakiś czas później, Judith opowiada R.J.'owi historię o wybuchu mostu i "śmierci" Ricka. "Umarł i poszedł do nieba." Judith mówi R.J.'owi o "odważnym mężczyźnie" w jej historii. Michonne idzie przytulić ich mówiąc, że zrobi wszystko aby ich chronić. Nagle na niebie pojawia się eksplozja i wszyscy spoglądają na ognistą kaskadę z nieba, wtedy R.J. zostaje w obozie razem z jej siostrą.

"Ghosts" Edytuj

Gdy mieszkańcy Alexandrii stawiają czoła przeciwko falom szwendaczy które atakują bramy społeczności przez następne 49 godzin, R.J. śpi w jego domu i jego siostra na niego patrzy.

Następnego dnia, Judith wciąż patrzy na brata kiedy Michonne przychodzi. Gdy kładą się razem w łóźku, R.J. przytula się do mamy i siostry.

"Silence the Whisperers" Edytuj

R.J. i jego rodzina jedzą razem obiad i śmieją się gdy Daryl dołącza się do nich. Rano, R.J. wychodzi spod opieki Daryla gdy Michonne i Judith jadą do Wzgórza a następnie do Oceanside.

"The World Before" Edytuj

R.J. jest widziany na pogrzebie Siddiqa i wysłuchuje religijnej przemowy Gabriela. Później jest opiekowany przez Daryla.

"Stalker" Edytuj

Gdy Beta atakuje Alexandrię i szuka Mary w domu Grimesów, R.J. jest pod opieką Judith i ogląda strachliwie jak jego siostra strzela w niego przez drzwi od łazienki gdzie kryją się razem z Mary. Następnego dnia, on i jego siostra są razem z grupą i jadą na Wzgórze.

"Morning Star" Edytuj

R.J. pojawi się w tym odcinku.

"Walk With Us" Edytuj

R.J. pojawi się w tym odcinku.

"What We Become" Edytuj

R.J. pojawi się w tym odcinku.

"A Certain Doom" Edytuj

R.J. pojawi się w tym odcinku.

Relacje Edytuj

Michonne Edytuj

Michonne i R.J.'a widać jako kochająca matka z synem. Pierwszy raz widziany jest gdy biegnie do niej i go podnosi. Ich interakcje są bardzo kochające.

Judith Grimes Edytuj

Judith i R.J. mają kochające relacje jako brat i siostra i mieszkają razem z Michonne. Judith jest widziana jak uczy R.J.'a jeździć na rowerze.

Rick Grimes Edytuj

Rick jest ojcem R.J.'a. Nic nie wie o młodszym synu, ponieważ zniknął zanim dowiedział się, że Michonne jest w ciąży. R.J. jest nazwany po Ricku.It is currently unknown how R.J. feels about his father or what he's been told about him.

Gracie Edytuj

Gracie i R.J. są przyjaciółmi. Jest widziana gdy uczy R.J.'a jak jeździć na rowerze razem z jego siostrą, Judith.

Daryl Dixon Edytuj

Daryl dużo opiekuje się R.J.'em, głównie przez relacje z ojcem R.J'a. Daryl wspomniał do Judith, że chronienie jej i R.J.'a to najważniejsza rzecz którą robi Michonne.

Występy Edytuj

Serial TV

Sezon 9

Sezon 10

Ciekawostki Edytuj

  • R.J. jest szóstym znanym dzieckiem w Serialu TV który został urodzony podczas apokalipsy, pierwszym jest jej siostra Judith Grimes, drugim i trzecim są dwa niemowlęcia mieszkające w Królestwie, czwartym jest Gracie, piąte to Hershel Rhee, siódme to Ezra, ósmym jest Aliyah a dziewiąte to Mariam.
  • R.J. jest jedynym członkiem rodziny Grimesów który nie ma własnego odpowiednika w komiksie.
  • R.J. jest jedynym znanym żyjącym krewnym Ricka w serialu. Jego starszy brat przyrodni Carl umarł w "Honor" i do odcinka "Who Are You Now?" Rick nie miał znanych żyjących krewnych.
  • R.J. i Judith są pierwszym przybranym rodzeństwem występującym w serialu.

Zobacz też Edytuj

Postacie - Serial TV
Nowoprzybyli Więzienia BobLizzieMikaLukeMollyJulioHenryNorisCalebDavidRyanCharlieChloePatrickZach
Ocalali po Więzieniu EugeneRositaChristopher
The Claimers DanBillyHarleyTonyJoeLenLou
Kościół św. Sary Gabriel
Alexandria AaronScottKyleSocorroBarbaraHeathNoraMrs. RobinsonAlexJenWayneCherylEnidRussBobBruceTobinAnnaMikeyFrancineKent SpencerOliviaDeniseDeannaLucyRonJessieSamMayaDavidBetsyNicholasAnnieWillTommySturgessBarnesNatalieStacyMichaelJefferyRichardsHollySamanthaBobbyCharlyneO'HaraDineshDanErinAdrianParkShellyCarterPeteRegAidenEric
Wilki OwenAphid
Oceanside CyndieRachelBeatriceJulesKathyNatania
Śmieciarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeKellyYumikoConnieBernie
Szeptacze LydiaAdamBetaAlphaRufusMaryDanteFrancesZionRasmusSeanHelen
Schronisko Magazynowe CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameViolet
Żywe postacie pojawiają się na zielono. Martwe postacie pojawiają się na czerwono i kursywą. Nieznane postacie pojawiają się na niebiesko. Nieumarłe postacie są pojawiają się na szaro i kursywą.