FANDOM

Grimes odnosi się do każdego członka rodziny Grimes w komiksie, serialu TV, Grze Społecznościowej, i Grze Assault The Walking Dead.

Komiks Edytuj

  • Rick Grimes - ojciec Carla, opiekun Judith, mąż Lori, brat Jeffreya, dziadek Andrei, i teść Sophii.
  • Lori Grimes - matka Carla i Judith, żona Ricka, babcia Andrei, bratowa Jeffreya, i teściowa Sophii.
  • Carl Grimes - brat przyrodni Judith, syn Ricka i Lori, pasierb Andrei, bratanek Jeffreya, mąż Sophii, i ojciec Andrei.
  • Judith Grimes - córka Shane'a i Lori, przyrodnia siostra Carla, przyrodnia szwagierka Sophii, i przyrodnia ciocia Andrei.
  • Jeffrey Grimes - wujek Carla, prawujek Andrei, brat Ricka, szwagier Lori i Andrei, i dalszy wujek Sophii.
  • Andrea Grimes - druga żona Ricka, macocha Carla, bratowa Jeffreya, i przyrodnia babcia Andrei.
  • Sophia Grimes - żona Carla, matka Andrei, synowa Ricka i Lori, synowa pasierba Andrei, przyrodnia szwagierka Judith, i bratanica Jeffreya.
  • Andrea Grimes - córka Carla i Sophii, wnuczka Ricka i Lori, przyrodnia wnuczka Andrei, siostrzenica Jeffreya, i przyrodnia siostrzenica Judith.

Serial TV Edytuj

  • Rick Grimes - mąż Lori, ojciec Carla, i przybrany ojciec Judith.
  • Lori Grimes - żona Ricka i matka Carla i Judith.
  • Carl Grimes - syn Ricka i Lori i przyrodni brat Judith.
  • Judith Grimes - córka Shane'a i Lori, przyrodnia siostra Carla, i przybrana córka Ricka.
  • R.J. Grimes - syn Ricka i Michonne, przyrodni brat Carla, i przybrany brat Judith.
  • Evie - ciocia Carla i siostra Ricka lub Lori.

Nowela Edytuj

Gra Społecznościowa Edytuj

Assault Edytuj

Dead Reckoning Edytuj

  • Rick Grimes - niewidziany oficer policji, najlepszy przyjaciel Shane'a.
  • Lori Grimes - niewidziana postać, żona Ricka.
  • Carl Grimes - niewidziana postać, syn Lori i Ricka.