FANDOM

"To bzdury, twój tata po prostu zabije więcej ludzi, bo tak robi, taki już jest, twój tata jest zabójcą"
—Ron do Carla, o jego ojcu Rick'u
Ron Anderson - jeden z mieszkańców Alexandrii. Były drugorzędny antagonista pierwszej połowy 6 sezonu, serialu The Walking Dead. Wraz ze swoją rodziną, był jednym z ocalałych, po wybuchu epidemii. Po raz pierwszy zostaje ukazany w odcinku Remember piątego sezonu, gdy grupa Rick'a zostaje sprowadzona do bezpiecznej strefy i stopniowo zapoznaje się z jej mieszkańcami.

CharakterystykaEdytuj

Ron został początkowo ukazany, jako inteligentny i miły nastolatek, żyjący w bezpiecznej strefie w Aleksandrii, wraz ze swoją rodziną. Na początku, jest przyjazny i serdeczny w stosunku do Carla i uznaje go za przyjaciela. Chociaż nigdy tego nie pokazuje, Ron jest przerażony zachowaniami swojego brutalnego ojca - Pete'a, wobec niego. Chłopak nie wydaje się zachwiany emocjonalnie, w przeciwieństwie do swojego młodszego brata - Sama.

Po egzekucji swojego ojca z rąk Rick'a, postępowanie Ron'a, ulega diametralnej przemianie - jest rozgniewany, ma widoczną traumę i rozwija pozorną nienawiść do Rick'a i Carla (obwinia chłopaka o kradzież swojej ówczesnej dziewczyny - Enid). Uważa Rick'a za niebezpiecznego mordercę i obrzydza go fakt, że jego matka postanawia pozostać przyjaciółką mężczyzny, całkowicie ignorując fakt, iż jego ojciec również był niebezpieczny i zabójczy. Jest wściekły na wszelkie przejawy braku szacunku wobec ojca, przykładem tego, jest, np. sytuacja, w której Jessie wspomina, że Pete był niebezpieczny i gdy Carl nazywa go "dupkiem". Jest to dowód miłości chłopaka wobec swojego rodziciela, pomimo otrzymywanej od niego przemocy fizycznej.

Przed apokalipsąEdytuj

 Niewiele wiadomo o życiu Rona przed apokalipsą, poza tym, że ma matkę, ojca i młodszego brata. Mógł mógł zamieszkiwać Aleksandrię, lub Wirginię.         

Zobacz teżEdytuj

Postacie - Serial TV
Życie NateRandallSeanTonyDave
Nowoprzybyli Więzienia BobLizzieMikaLukeMollyJulioHenryNorisCalebDavidRyanCharlieChloePatrickZach
Ocalali po Więzieniu EugeneRositaChristopher
Claimersi DanBillyHarleyTonyJoeLenLou
Kościół św. Sary Gabriel
Wilki OwenAphid
Oceanside CyndieRachelBeatriceJulesKathyNatania
Śmieciarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeKellyYumikoConnieBernie
Szeptacze LydiaAdamBetaAlphaRufusMaryDanteFrancesZionRasmusSeanHelen
Schronienie Magazynowe CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameViolet