Walking Dead Wiki
Advertisement
Ten artykuł jest o mieszkańcu Wzgórza. W przypadku innych stron o tej samej nazwie, zobacz: Roy

"Ta, nie powinniśmy tutaj schodzić."
—Roy do ocalałych w tunelu metra.[źr]

Roy to ocalały z wybuchu apokalipsy w The Walking Dead AMC. Jest mieszkańcem i strażnikiem Wzgórza.

Przed apokalipsą

Położenie nieznane

Nic nie wiadomo o życiu Roya przed lub do czasu wybuchu apokalipsy.

Po apokalipsie

Sezon 9

"Stradivarius"

Gdy Michonne, Siddiq, D.J., i grupa Magny zbliżają się do Wzgórza, Roy i inny posłaniec przyjeżdżają konno, aby spotkać się z karawaną. Michonne kwestionuje ich włócznie i czy są ze Wzgórza. Roy odpowiada, że tak jest i informuje, że Rosita Espinosa z Aleksandrii została znaleziona ranna w lesie i jest pod opieką Enid. Po spotkaniu obaj posłańcy kontynuują drogę do Aleksandrii aby dostarczyć wiadomości.

"Evolution"

Roy jest widziany wraz z innymi strażnikami w Aleksandrii gdy Gabriel pyta Barbarę kim są.

Sezon 10

"Walk With Us"

Wzgórze zostało zaatakowane przez Szeptaczy z ich uzbrojoną hordą i płonącymi strzałami, z których te ostatnie spowodowały pożar, który szybko pochłonął osadę. Chociaż niewidziany, Roy jest jednym z kilku ocalałych, którzy uciekli ze Wzgórza żywi.

Sezon 11

"Acheron: Część I"

Roy jest częścią grupy składającej się z Daryla, Elijaha, Maggie, Carol, Aldena, Rosity, Lydii, Gabriela, Jerry'ego, Gage'a, Kelly i Magny, którzy najeżdżają opuszczoną bazę wojskową Fort Connors w celu zaopatrzenia w żywność. Pozostaje na straży na dachu, gdy kobiety udają się na linę do hangaru, aby zebrać zapasy. Po misji, Roy wraca do Aleksandrii z innymi ocalałymi.

Roy dołącza do misji ratowania żywności i wody z Południka, aby nakarmić dużą populację Aleksandrii. Będąc częścią grupy składającej się z Maggie, Daryla, Aldena, Cole'a, Elijaha, Gage'a, Negana, Frosta, Duncana, Agathy i Gabriela, ocalali wykorzystują znajomość obszaru Waszyngtonu przez Negana, aby podróżować na Południk. Z powodu ulewnej burzy ocalali zmuszeni są udać się do tuneli metra, aby zakończyć podróż. W tunelach natrafiają na setki worków na zwłoki, z których wiele zawiera szwendaczy. W pewnym momencie, podczas dobijania szwendaczy z workami na zwłoki, Roy i Gage znikają wraz z amunicją i zapasami grupy. Krótko po tym uświadomieniu, pojawia się duża grupa szwendaczy, zmuszając pozostałych ocalałych do poruszania się naprzód w tunelu bez możliwości szukania Roya lub Gage'a.

"Acheron: Część II"

Roy wystąpi w tym odcinku.

Zabite ofiary

Ta lista przedstawia ofiary zabite przez Roya:

Wystąpienia

Odcinki 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4
Sezon 5
Sezon 6
Sezon 7
Sezon 8
Sezon 9 👁
Sezon 10
Sezon 11
Występuje Głos jest słyszany
👁 Występuje bez kwestii Występuje w retrospekcji
Występuje jako szwendacz 🖼 Występuje na fotografii/filmie
Występuje jako zwłoki Występuje w halucynacji/śnie

Ciekawostki

  • Ta postać jest przypisana jako Jeździec Wzgórza w "Stradivarius".
    • W Sezonie 11, tej postaci dano imię Roy.
      • Według Instagrama aktora, wydaje się, że może on przedstawiać Żniwiarza, na co wskazuje jego biografia. Nie jest jasne, czy Roy jest szpiegiem Żniwiarzy, czy aktor gra drugą postać, ponieważ jest również kaskaderem.[1]
  • C. Thomas Howell jest w rzeczywistości przyjacielem Michaela Cudlitza i otrzymał tę rolę ze względu na jego zdolność do jazdy konnej z dużą prędkością i jednocześnie dostarczania linek, bez potrzeby wykonywania akrobacji kaskaderskich. Jednym z warunków zaproponowanym przez C. Thomasa Howella był, aby jego postać mogła się powtarzać.
  • W tę postać wcielali się fotodublerzy i dubler aktor William Michael deArmon w "Evolution" gdy C. Thomas Howell był niedostępny na filmowanie.

Odniesienia

Postacie - Serial TV
Rodzina Grimes JudithRickCarlLori
Centrum Kontroli Chorób EdwinCandace
Personel Wojskowy WellesWilsonBradySeanFranklinCoxCallaway
Ocalali po więzieniu EugeneRositaGabriel
Wilki OwenAphid
Wybrzeże CyndieRachelJulesBeatriceKathyNatania
Złomiarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeConnieKellyYumikoBernie
Baltimore CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Strażnicy ElijahFrostAgathaDuncanColeMayaAinsleyGusBillyJen
Rodzina Mays Pan MaysMaysPani Mays
Valak's Vipers Craven
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameVioletHunter
Advertisement