FANDOM

Sick – drugi odcinek sezonu trzeciego serialu The Walking Dead. Amerykańska premiera odcinka odbyła się 21 października 2012 roku na kanale stacji AMC. Polska premiera miała miejsce na kanale FOX 23 października 2012 roku.

Streszczenie wydarzeńEdytuj

Odcinek rozpoczyna się końcową sceną poprzedniego, czyli odcięciem nogi Hershela i spotkanie żywych ludzi. Hershel zaczyna się wykrwawiać więc grupa wraca z nim do bezpiecznego sektora zostawiając więźniów w tym samym miejscu. Ci jednak biegną za nimi.
Wszyscy starają się uratować życie Hershela. Rick, Daryl i T-dog rozmawiają z ocalałymi. Grupa Ricka zgadza się odbić dla nich jeden sektor więzienia w zamian za połowę żywności.
Rick, T-dog i Daryl przekazują ocalałym jak zabijać zombie. Jednak gdy dochodzi do bezpośredniej konfrontacji żaden z nich się nie stosuje i nie uderza w głowę.
Carl udaje się sam do więziennego szpitala. Przynosi bardzo potrzebne rzeczy. Lori jest zła na syna, że wybrał się tam sam.
Podczas kolejnego spotkania z zimnymi. Big Tiny próbuje uciec i zostaje ugryziony. Gdy Rick chce mu wytłumaczyć, że nie może mu pomóc, Tomas morduje kolegę z zimną krwią.
Carol prosi Glenna o pomoc. Chce poćwiczyć na martwym zombie rozcinanie brzucha. Lori jest już po terminie porodu, a być może Hershel nie będzie mógł jej pomóc. Glenn zwraca na siebie uwagę sztywnych za płotem, a Carol zabija i wciąga jednego z nich na teren więzienia.
Daryl mówi Rickowi, że wystarczy, by dał mu znak, a on pośle Tomasowi strzałę w głowę. Gdy grupa dostaje się do kolejnego pomieszczenia, słyszą zimnych za drzwiami. Rick każe Tomasowi je otworzyć. Mówi, by otworzył tylko jedne drzwi bo muszą nad nimi zapanować. Tomas jednak otwiera oba. Stara się upozorować wypadek i najpierw odcina zombie głowę w taki sposób, że ostrze jego noża mija twarz Ricka ledwie o milimetry, a potem pcha jednego zimnego na Ricka. Ten upada i nie ma jak się obronić. Ratuje go Daryl. Po wszystkim Rick zabija Tomasa. Andrew jest zaskoczony sytuacją - rzuca się na Ricka, jednak ten odpycha go nogą. Więźniowi udaje się uciec. Rick go goni. W pewnym momencie Andrew wbiega na teren oblegany przez zimnych. Rick zamyka go tam, po czym wraca do grupy.
Hershel przestaje samodzielnie oddychać. Maggie, która się poddała stoi tylko i patrzy jak jej ojciec odchodzi. Jednak Beth wzywa pomoc. Przybiega Lori. Robi Hershel'owi masaż serca. Hershel wyglądają jakby chciał ugryźć Lori po reanimacji, jednak odzyskuje on przytomność na kilka sekund, jednak po chwili znów "odlatuje".
Rick oddaje Axelowi i Oscarowi umówioną część więzienia. Ci jednak nie chcą tam pozostawać, z powodu leżących tam ciał ich kolegów. T-Dog radzi im, aby pozbyli się ciał paląc je.
Hershel się budzi. Carol ćwiczy na zombie rozcinanie brzucha w taki sposób, by nie uszkodzić dziecka. Rick dziękuje swojej żonie za uratowanie Hershela. Nic nie wskazuje, jednak na to, by ich relacje miały ulec poprawie.

Pozostała obsadaEdytuj

GościnnieEdytuj

Niewymienieni w czołówceEdytuj

  • Clair Danielle Canterbury, Gregory French, John Jaret, Don Teems, Alyssa V. Mullan, Anthony "Chopper" Rinaldo, Michael Maughon, Tyler Capehart, Mario Avani jako zombie

ZginęliEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Ostatnie wystąpienie - Tomas
  • Ostatnie wystąpienie - Big Tiny
  • Gdy Hershel grał nieprzytomnego, tak naprawdę spał na łóżku więziennym.
Odcinki The Walking Dead
"The Day Will Come When You Won't Be" • "The Well" • "The Cell" • "Service" • "Go Getters" • "Swear" • "Sing Me a Song" • "Hearts Still Beating" • "Rock in the Road" • "New Best Friends" • "Hostiles and Calamities" • "Say Yes" • "Bury Me Here" • "The Other Side" • "Something They Need" • "The First Day of the Rest of Your Life"
"Mercy" • "The Damned" • "Monsters" • "Some Guy" • "The Big Scary U" • "The King, The Widow, and Rick" • "Time For After" • "How It's Gotta Be" • "Honor" • "The Lost and the Plunderers" • "Dead or Alive Or" • "The Key" • "Do Not Send Us Astray" • "Still Gotta Mean Something" • "Worth" • "Wrath"
"A New Beginning" • "The Bridge" • "Warning Signs" • "The Obliged" • "What Comes After" • "Who Are You Now?" • "Stradivarius" • "Evolution" • "Adaptation" • "Omega" • "Bounty" • "Guardians" • "Chokepoint" • "Scars" • "The Calm Before" • "The Storm"
"Lines We Cross" • "We Are the End of the World" • "Ghosts" • "Silence the Whisperers" • "What It Always Is" • "Bonds" • "Open Your Eyes" • "The World Before" • "Squeeze" • "Stalker" • "Morning Star" • "Walk With Us" • "What We Become" • "Look at the Flowers" • "The Tower" • "A Certain Doom"