FANDOM

"Będziesz wysoka i będziesz silna. Poznasz bezpieczeństwo, rodzinę i dom."
—Rosita do swojej córki[[The World Before|[źr]]]
Socorro Espinosa (pieszczotliwie nazywana Coco) - ocalała z apokalipsy w The Walking Dead AMC. Jest córką Rosity Espinosy i Siddiqa.

Po apokalipsie Edytuj

Wirginia Edytuj

Sezon 10 Edytuj

"Lines We Cross" Edytuj

Jakiś czas po zamieci Rosita urodziła córkę i nazwała ją Socorro. Kilka miesięcy później Coco jest wychowywana przez rodziców w Aleksandrii. Czasami też opiekuje się nią Eugene.

Później tego samego dnia Siddiq zabiera Coco do swojego domu i kładzie ją spać. Jednak Siddiq zaczyna mieć retrospekcje i budzi swoją córkę. Następnie trzyma Coco, aby ją uspokoić.

"Silence the Whisperers" Edytuj

W nocy Rosita i Gabriel przechadzają się z Coco po ulicach. Następnego ranka Coco jest razem z matką w jadalni, jedząc posiłek.

"Bonds" Edytuj

Coco spędza dzień ze swoim ojcem. Nosi ją, gdy odwiedza szpital aby sprawdzić, co z chorymi pacjentami a później, gdy idzie do domu Rosity, aby poszukać ubrań Coco na zmianę.

Później tego samego dnia, Coco zostaje ponownie przywieziona przez Siddiqa do szpitala, gdzie zabiera chorą Rositę na leczenie. Tej nocy Siddiq trzyma Coco i zasypia. Zaczyna śnić o strasznej nocy w stodole i budzi się i zauważa, że trzyma Coco na szczycie wiatraka, co prowadzi do jego zmieszania.

"The World Before" Edytuj

Coco zostaje zabrana przez Rositę, kiedy idzie do pokoju Siddiqa, aby sprawdzić co z nim jest, ale wita ich podejrzany Dante. Zanim wybucha bójka, matka wkłada ją do wanny. Kiedy Coco zaczyna płakać przez hałas, przemieniony Siddiq podchodzi, by ją zaatakować. Zanim zostaje skrzywdzona, Rosita ratuje ją na czas, a następnie podnosi.

Następnego dnia Coco jest noszona przez matkę podczas pogrzebu Siddiqa. Następnie Gabriel zabiera ją do domu i usypia. Później tego dnia Rosita niesie Coco do okna i mówi jej, że będzie silna i kochana.

"Stalker" Edytuj

Po śmierci Siddiqa, Rosita zaczyna cierpieć z powodu koszmarów, w których widzi siebie zabijaną przez Szeptaczy i nie może się ruszyć, ponieważ Coco jest tą, która ginie we śnie.

Po infiltracji Aleksandrii przez Betę, Coco zostaje pod opieką Gabriela, gdy Rosita postanawia udać się na Wzgórze w celu uzyskania opieki medycznej, ufając swojej córce, która zachowuje się jak ojciec.

Występowanie Edytuj

Serial TV Edytuj

Sezon 10 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Producent Angela Kang ujawniła podczas Talking Dead, że zadzwoniła do Christian Serratos aby omówić, jak dziecko Rosity powinno zostać nazwane. Serratos powiedziała, że w jej rodzinie jest imię, które było przekazywane z pokolenia na pokolenie: Socorro (po hiszpańsku "pomoc"), a popularnym pseudonimem jest Coco.
  • Socorro jest jedenastym znanym dzieckiem w Serialu TV urodzonym podczas apokalipsy, pierwsza to Judith Grimes, drugie i trzecie to bezimienne niemowlęta mieszkające w Królestwie, czwarta to Gracie, piąty jest Hershel Rhee, szósty to R.J. Grimes, siódmy Ezra, ósma jest Aliyah, dziewiąta to Mariam a jedenasty jest Adam Sutton.

Zobacz też Edytuj

Postacie - Serial TV
Życie NateRandallSeanTonyDave
Nowoprzybyli Więzienia BobLizzieMikaLukeMollyJulioHenryNorisCalebDavidRyanCharlieChloePatrickZach
Ocalali po Więzieniu EugeneRositaChristopher
Claimersi DanBillyHarleyTonyJoeLenLou
Kościół św. Sary Gabriel
Wilki OwenAphid
Oceanside CyndieRachelBeatriceJulesKathyNatania
Śmieciarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeKellyYumikoConnieBernie
Szeptacze LydiaAdamBetaAlphaRufusMaryDanteFrancesZionRasmusSeanHelen
Schronienie Magazynowe CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameViolet