Walking Dead Wiki
Advertisement
Ten artykuł jest o postaci z Serialu TV. Może szukasz jej odpowiednika z Komiksu. W przypadku innych stron o tej samej nazwie, zobacz: Stephanie

"Cześć, Eugenie Hermannie Porterze. Chciałabym. Chciałabym bardzo. (...) Jesteśmy. Ale, na razie zatrzymajmy to między nami. Chcę Ci zaufać, ale jeśli usłyszę kogoś innego, będę wiedziała, że nie mogę. I więcej nic ode mnie nie usłyszysz."
—Stephanie akceptująca propozycję Eugene'a.[źr]

Stephanie Vega to główna postać i ocalała z wybuchu apokalipsy w The Walking Dead AMC. Jest tajemnicza kobietą z nieznanej społeczności położonej w Charleston, Wirginii Zachodniej, obecnie w kontakcie przez radio z Eugene'em Porterem.

Przed apokalipsą

Strasburg, Pensylwania

Nic nie wiadomo o życiu Stephanie przed lub w czasie wybuchu apokalipsy, poza tym, że pochodziła ze Strasburga, Pensylwanii.

Po apokalipsie

Charleston, West Virginia

W którymś momencie w czasie apokalipsy, Stephanie dołączyła do społeczności w Charleston, Wirginii Zachodniej.

Sezon 9

"The Storm"

Po tym, jak Ezekiel opuszcza radio Wzgórza po konwersacji z Judith Grimes, Stephanie woła przez radio, niezauważona przez nikogo.

Sezon 10

"Bonds"

Stephanie używa radia swojej społeczności, aby szukać innych ocalałych, zanim w końcu wysłucha wiadomości Eugene'a. Odpowiada mu i twierdzi, że jest szczęśliwa ze znalezienia kogoś innego po długiej porażce. Następnie przystępują do rozmowy.

Eugene pyta o swoją społeczność, a ona mówi, że nie czuje się komfortowo, dzieląc się tymi informacjami, ale zgadza się na rozmowę o ich przeszłości. Eugene mówi, że dorastał w Dallas, Teksasie, podczas gdy ona dorastała w Strasburgu, Pensylwanii. Przyznaje, że odwiedził miasto na targach kolejowych i poszedł do lodziarni. Z radością okazuje się, że jest też wielką fanką sklepu. Rozmawiają przez resztę dnia.

Tej nocy, Stephanie przyznaje, że nie wie, czy powinni kontynuować rozmowę, ponieważ mogą stanowić dla siebie zagrożenie. Eugene mówi, że ufa jej na tyle, by podać swoje pełne imię i nazwisko, i sugeruje, aby kontynuowali rozmowę. Zgadza się, ale chce zachować ich w tajemnicy między nimi i jeśli usłyszy kogoś innego, przestanie odpowiadać. Eugene akceptuje jej warunki i podpisują się.

"Morning Star"

Na wzgórzu, Eugene szuka płyty muzycznej, podczas gdy Stephanie omawia komety, zauważając, że zeszłej nocy zauważyła trzy. Eugene jest sfrustrowany, że nie może znaleźć płyty, więc Stephanie zachęca go, by sam zaśpiewał piosenkę. Eugene nie wierzy, że jest zdolny do tego wyczynu. Następnie, Stephanie pyta, ile komet zauważył Eugene, na co odpowiada cztery. Stephanie jest lekko zirytowana tym, że Eugene prowadzi, i ostrzega, że ​​"lepiej nie liczyć satelitów", ujawniając, że widziała niedawno spadającego jednego. Eugene zdaje sobie sprawę, że obserwowany przez nią satelita to ten sam satelita, który rozbił się w pobliżu Wybrzeża mniej więcej w tym samym czasie, co prowadzi Stephanie do wniosku, że ich grupy znajdują się stosunkowo blisko siebie. Podekscytowany faktem, Eugene ujawnia, że ​​jego grupa znajduje się w Wirginii i proponuje spotkanie twarzą w twarz, pozwalając Stephanie wybrać czas i miejsce. Stephanie niechętnie zgadza się rozmawiać ze swoimi ludźmi, ale prosi Eugene'a, aby nie robił tego samego. Eugene obiecuje milczeć.

Szukając Eugene'a, Rosita wspina się na strych, gdzie słyszy przez radio Stephanie próbującą skontaktować się z Eugene'em. Zdziwiona tajemniczym głosem Rosita odbiera telefon i pyta o tożsamość Stephanie, podczas gdy Eugene próbuje zejść z górnego piętra i powstrzymać Rositę przed odpowiedzią. Wściekły, że Rosita zmusiła go do złamania obietnicy złożonej Stephanie, Eugene każe jej odejść.

Eugene próbuje skłonić Stephanie do odpowiedzi, śpiewając przez radio "When The Wild Wind Blows" zespołu Iron Maiden. Po chwili dołącza Stephanie, ku radości Eugene'a. Stephanie przeprasza za zniknięcie, wyjaśniając, że wystraszyła się, gdy usłyszała odpowiedź kogoś innego, chociaż Eugene twierdzi, że to jego wina. Stephanie pyta, kim była dziewczyna, która odpowiedziała, i dochodzi do wniosku, że Eugene musi ją lubić, kiedy ten wyjaśnia. Eugene opisuje Rositę jako swoją "najlepszą przyjaciółkę" i mówi, że ma nadzieję, że Stephanie kiedyś ją spotka. Dodaje, że ostatnie kilka dni rozmów ze Stephanie było niesamowitych. Stephanie nagle wymazuje lokalizację swojej grupy (Charleston, Zachodnia Wirginia) i ustala miejsce i godzinę ich przyszłego spotkania, na co Eugene się zgadza. Zaraz po tym Rosita przychodzi po niego na bitwę, a Eugene pewnie podąża za nią, stwierdzając, że ma "randkę".

Sezon 11

"Out of the Ashes"

Stephanie wystąpi w tym odcinku.

"Promises Broken"

Stephanie wystąpi w tym odcinku.

Zabite ofiary

Ta lista przedstawia ofiary przez Stephanie:

  • Prawdopodobnie niezliczona ilość zombie

Wystąpienia

Serial TV

Sezon 9

Sezon 10

Sezon 11

Odcinki 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4
Sezon 5
Sezon 6
Sezon 7
Sezon 8
Sezon 9
Sezon 10
Sezon 11
Występuje Głos jest słyszany
👁 Występuje bez kwestii Występuje w retrospekcji
Występuje jako szwendacz 🖼 Występuje na fotografii/filmie
Występuje jako zwłoki Występuje w halucynacji/śnie

Ciekawostki

Inne aktorki

Międzynarodowi dubberzy
Język Dubber Inne dubbingowane postacie
Czeski N/A N/A
Francuski N/A N/A
Niemiecki N/A N/A
Węgierski N/A N/A
Włoski N/A N/A
Japoński N/A N/A
Hiszpański (Ameryka Łacińska) Luciana Mauri Maggie Rhee ("Something They Need"-"The First Day of the Rest of Your Life"; 9-teraz)
Mara
Linus
Hiszpański (Hiszpania) N/A N/A

Zobacz też

Postacie - Serial TV
Rodzina Grimes JudithRickCarlLori
Centrum Kontroli Chorób EdwinCandace
Personel Wojskowy WellesWilsonBradySeanFranklinCoxCallaway
Ocalali po więzieniu EugeneRositaGabriel
Wilki OwenAphid
Wybrzeże CyndieRachelJulesBeatriceKathyNatania
Złomiarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeConnieKellyYumikoBernie
Baltimore CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Strażnicy ElijahFrostAgathaDuncanColeMayaAinsleyGusBillyJen
Rodzina Mays Pan MaysMaysPani Mays
Valak's Vipers Craven
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameVioletHunter

[[Kategoria:Postacie z sezonu 10]

Advertisement