Walking Dead Wiki
Advertisement

Strażnicy to grupa ocalałych która występuje w The Walking Dead AMC. Jest prowadzona przez Maggie Rhee po tym, jak straciła kontakt z Georgie.

Po apokalipsie

Sezon 10

"A Certain Doom"

W lesie, Elijah przychodzi uratować Aarona i Aldena gdy walczą z Szeptaczami. Maggie sprawdza skrzynkę pocztową, którą ustawiła przed wyjazdem, i znajduje list wyjaśniający wojnę z Szeptaczami, śmierć Jezusa i masakrę stodołową Alfy, pozostawiając ją wyraźnie zaniepokojoną. Wracając do wieży, Elijah przybywa obok Maggie i zabija kilku Szeptaczy, próbując uratować Gabriela. Gdy jeden Szeptacz pojawia się za nim niezauważony, Maggie zabija Szeptacza strzałą. Następnie Maggie wyjaśnia, że jest z nią zamaskowany mężczyzna.

Na spotkaniu, Elijah stoi obok i kiwa głową do Aarona, gdy przybywa z innymi i gdy Maggie ponownie spotyka się ze swoimi dawnymi towarzyszami. Maggie rozmawia z Aldenem w miejscu spotkania, zanim uściskuje Gracie. Dostrzegając Maggie, podekscytowana Judith też ją przytula po pierwszym spotkaniu od lat.

"Home Sweet Home"

Maggie i Hershel mieszkali w wiosce o nazwie Południk która była pełna innych ocalałych, kiedy została zaatakowana przez Żniwiarzy. Zginęło wiele osób, w tym dzieci, zmuszając pozostałych przy życiu ocalałych do ucieczki. Kiedy ich dom zniknął, Maggie postanowiła zabrać swoją grupę na Wzgórze. Niewalczący, zostali pozostawieni w miejscu spotkania, gdy Maggie, Cole i Elijah poszli pomóc ocalałym w szpitalu po znalezieniu najnowszego listu Carol ujawniającego istnienie Szeptaczy i śmierć, którą spowodowali. Zanim Maggie i jej grupa wrócili na miejsce spotkania, znaleźli spalony budynek i zwęglone zwłoki Jen i Billy'ego, nie mogąc znaleźć Hershela i innych ocalałych. W lesie, Maggie znajduje kilku swoich ludzi, w tym Mayę, Ainsley, i Gusa, którzy wyjaśniają, że niewidzialne zagrożenie zniszczyło ich miejsce spotkania i zabiło część ich ludzi, w tym Matty'ego i Kim podczas gdy Hershel pozostaje zaginiony. Ostatecznie Maggie i jej grupa konfrontują się z samotnym napastnikiem i domagają się, aby dowiedzieć się, kim on jest, zanim popełnia samobójstwo, wysadzając się w powietrze granatem. Niedługo później, Hershel zostaje odnaleziony, a pozostali przy życiu członkowie grupy Maggie, w tym jej syn, Elijah, Cole i dwaj inni, zostają przywiezieni do Aleksandrii i zaproszeni do społeczności.

"Here's Negan"

Strażnicy wystąpią w tym odcinku.

Sezon 11

Strażnicy wystąpią w tym sezonie.

Członkowie

Zabite ofiary

Ta lista przedstawia ofiary zabite przez Strażników:

  • Przynajmniej 4 bezimiennych Szeptaczy (3 żywi, 1 zombie)
  • Niezliczona ilość zombie i prawdopodobnie bezimiennych ludzi

Śmierci

Wystąpienia

Serial TV

Sezon 10

Sezon 11

TBA

Grupy Serialu TV
PrzestępcyOcalaliGang VatosThe LivingGrupa MichonneWięźniowieArmia WoodburyGrupa Tyreese'aArmia GubernatoraGrupa AbrahamaThe ClaimersGrupa GwałcicieliWilkiZbawcyWybrzeżeZłomiarzeMilicjaWojsko Republiki ObywatelskiejGrupa GeorgieGrupa MagnySzeptaczeRozbójnicyGrupa JocelynKoalicjaGrupa Jen i Wayne'aKarawana OcalałychStrażnicyArmia WspólnotyŻniwiarzeValak's VipersGrupa Franklina
Advertisement