Theodore Douglas - Jeden z bohaterów serialu The Walking Dead, lepiej znany jako T-Dog. Po upadku Atlanty razem z Glennem trafił do małego obozu ocalałych założonego niedaleko miasta.

Charakter[edytuj | edytuj kod]

Mimo prób utrzymywania dystansu wyróżnia się on lojalnością, a także poczuciem dbania o innych, co wnika z przywiązania do moralności oraz wzajemnej pomocy. Widać ponadto, że każdorazowa tragedia czy strata kolejnego członka grupy mają dla niego prywatne, emocjonalne znaczenie. On sam ma też poczucie odpowiedzialności za swoje własne czyny, nie uciekając się do tanich sztuczek mających na celu wybielenie jego osoby. Podejmuje samodzielne próby sprostania problemom, nie chowając się za plecami pozostałych. Zna on swoją wartość i oddaje w zamian to, co może. Jest zawsze gotowy do walki oraz wzajemnego poświęcenia.

Przed apokalipsą[edytuj | edytuj kod]

Atlanta, Georgia[edytuj | edytuj kod]

T-Dog mieszkał w stanie Georgia, nie wiadomo dokładnie gdzie i z kim. Nie wiadomo, także gdzie pracował. Był bardzo religijny, regularnie chodził do Kościoła. Kiedy rozpoczęła się apokalipsa, Theodore jeździł vanem, aby pomoc wydostać się z miasta staruszkom.

Śmierć[edytuj | edytuj kod]

Zabity przez:

Kiedy T-Dog próbował zamknąć bramę więzienną, żeby zapobiec dostaniu się większej ilości zombie, oddalił się od Ricka i reszty obrońców. Podczas zamykania zostaje ugryziony w ramię. Przerażony ucieka razem z Carol z dziedzińca w głąb więzienia. W czasie ucieczki napotkali parę zombie którzy stali naprzeciwko drzwi. T-Dog wiedząc, że dla nie niego nie ma nadziei, rzucił się na zombie, aby Carol mogła uciec. Całość wydarzyła się w odcinku „Killer Within

Zabite ofiary[edytuj | edytuj kod]

  • Wayne Dunlap (zombie)
  • Shawn Greene (zombie, razem z innymi ocalałymi)
  • Arnold Greene (zombie, razem z innymi ocalałymi)
  • Duncan (zombie, razem z innymi ocalałymi)
  • Lacey (zombie, razem z innymi ocalałymi)
  • Pan Fischer (zombie, razem z innymi ocalałymi)
  • Pani Fischer (zombie, razem z innymi ocalałymi)
  • samego siebie (poświęcenie)
  • niezliczona ilość zombie i ludzi

Relacje[edytuj | edytuj kod]

Jacqui[edytuj | edytuj kod]

Podczas pierwszego sezonu T-Dog mocno przejmował się Jacqui i być może był w niej zakochany. W drugim odcinku "Guts" pała ona sympatią do T-Dog od bójki z Merlem. Przez resztę odcinków często widać jak rozmawiają. Kiedy Jacqui postanawia zostać w CDC, T-Dog próbuje przekonać ją, żeby została z grupą, ale ona odpowiada: „Zostaję kochanie". Może to sugerować, że mogli być w związku.

Dale Horvath[edytuj | edytuj kod]

Kiedy Dale i T-Dog czekali na powrót Sophii, Theodore zaczął majaczyć przez utratę krwi. Mówił, że grupa powinna go zostawić, bo tylko ją spowalnia i może się zmienić. Kiedy grupa wróciła, poprosił Dale'owi, żeby nikomu o tym nie mówił, a Dale spytał się go, o czym ma nie mówić. Wskazuje to na to, że T-Dog ufał Dale'owi jak przyjacielowi. Kiedy T-Dog zobaczył umierającego Dale, był zdruzgotany i przerażony.

Glenn Rhee[edytuj | edytuj kod]

Glenn i T-Dog byli dobrymi przyjaciółmi podczas trwania apokalipsy. Podczas odcinka „TS-19” obydwoje byli w dobrych stosunkach i ścigali się ze sobą pod prysznice, kiedy Jenner powiedział o ciepłej wodzie, całą drogę śmiejąc się. Glenn odkreślił go mianem rodziny dla Axela i Oscara. Glenn był załamany śmiercią T-Dog'a kiedy widział jego zwłoki, odwracał wzrok, to było dla niego za dużo. Powtarzał zawsze, że Theodore ratował mu życie wiele razy. Glenn określał T-Dog'a jako bohatera mówił, że mógłby zamienić wielu ludzi za takiego kogoś jak on.

Morales[edytuj | edytuj kod]

T-Dog i Morales byli przyjaciółmi, podczas bójki Merla z T-Dog'iem Morales próbował ich rozdzielić, ale został uderzony łokciem w brzuch. Theodore upadł w czasie walki ale pomogli mu właśnie Morales, Andrea i Jacqui. Nie pokazano co T-Dog czuł, podczas wyjazdu Morales'a razem z rodziną.

Wystąpił[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Planowano, aby T-Dog wystąpił tylko w 2-3 odcinkach, ale skończyło się na tym, że wystąpił w 3 sezonach.
  • Planowano także, żeby T-Dog przeżył w odcinku „Killer Within”, a Carol miała umrzeć. W finalnej wersji okazało się, że T-Dog umarł, a Carol przeżyła.

Zobacz też:[edytuj | edytuj kod]

Postacie - Serial TV
Ocalali po więzieniu EugeneRositaChristopher
Kościół św. Sary Gabriel
Wilki OwenAphid
Oceanside CyndieRachelBeatriceJulesKathyNatania
Śmieciarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeKellyYumikoConnieBernie
Schronienie Magazynowe CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameViolet