Walking Dead Wiki
Advertisement

Theodore Douglas, znany jako T-Dog, to główna postać i ocalały z wybuchu apookalipsy w The Walking Dead AMC. Po upadku Atlanty razem z Glenn'em trafił do małego obozu ocalałych założonego niedaleko miasta.

Osobowość

Mimo prób utrzymywania dystansu wyróżnia się on lojalnością, a także poczuciem dbania o innych, co wnika z przywiązania do moralności oraz wzajemnej pomocy. Widać ponadto, że każdorazowa tragedia czy strata kolejnego członka grupy mają dla niego prywatne, emocjonalne znaczenie. On sam ma też poczucie odpowiedzialności za swoje własne czyny, nie uciekając się do tanich sztuczek mających na celu wybielenie jego osoby. Podejmuje samodzielne próby sprostania problemom, nie chowając się za plecami pozostałych. Zna on swoją wartość i oddaje w zamian to, co może. Jest zawsze gotowy do walki oraz wzajemnego poświęcenia.

Przed apokalipsą

Atlanta, Georgia

T-Dog mieszkał w stanie Georgia, nie wiadomo dokładnie gdzie i z kim. Nie wiadomo, także gdzie pracował. Był bardzo religijny, regularnie chodził do Kościoła. Kiedy rozpoczęła się apokalipsa, Theodore jeździł vanem, aby pomoc wydostać się z miasta staruszkom.

Śmierć

Zabity przez

Kiedy T-Dog próbował zamknąć bramę więzienną, żeby zapobiec dostaniu się większej ilości zombie, oddalił się od Ricka i reszty obrońców. Podczas zamykania zostaje ugryziony w ramię. Przerażony ucieka razem z Carol z dziedzińca w głąb więzienia. W czasie ucieczki napotkali parę zombie którzy stali naprzeciwko drzwi. T-Dog wiedząc, że dla nie niego nie ma nadziei, rzucił się na zombie, aby Carol mogła uciec. Całość wydarzyła się w odcinku „Killer Within

Zabite ofiary

Ta lista przedstawia ofiary zabite przez T-Doga:

Relacje

Jacqui

Podczas pierwszego sezonu T-Dog mocno przejmował się Jacqui i być może był w niej zakochany. W drugim odcinku "Guts" pała ona sympatią do T-Dog od bójki z Merlem. Przez resztę odcinków często widać jak rozmawiają. Kiedy Jacqui postanawia zostać w CDC, T-Dog próbuje przekonać ją, żeby została z grupą, ale ona odpowiada: „Zostaję kochanie". Może to sugerować, że mogli być w związku.

Dale Horvath

Kiedy Dale i T-Dog czekali na powrót Sophii, Theodore zaczął majaczyć przez utratę krwi. Mówił, że grupa powinna go zostawić, bo tylko ją spowalnia i może się zmienić. Kiedy grupa wróciła, poprosił Dale'owi, żeby nikomu o tym nie mówił, a Dale spytał się go, o czym ma nie mówić. Wskazuje to na to, że T-Dog ufał Dale'owi jak przyjacielowi. Kiedy T-Dog zobaczył umierającego Dale, był zdruzgotany i przerażony.

Glenn Rhee

Glenn i T-Dog byli dobrymi przyjaciółmi podczas trwania apokalipsy. Podczas odcinka „TS-19” obydwoje byli w dobrych stosunkach i ścigali się ze sobą pod prysznice, kiedy Jenner powiedział o ciepłej wodzie, całą drogę śmiejąc się. Glenn odkreślił go mianem rodziny dla Axela i Oscara. Glenn był załamany śmiercią T-Dog'a kiedy widział jego zwłoki, odwracał wzrok, to było dla niego za dużo. Powtarzał zawsze, że Theodore ratował mu życie wiele razy. Glenn określał T-Dog'a jako bohatera mówił, że mógłby zamienić wielu ludzi za takiego kogoś jak on.

Morales

T-Dog i Morales byli przyjaciółmi, podczas bójki Merla z T-Dog'iem Morales próbował ich rozdzielić, ale został uderzony łokciem w brzuch. Theodore upadł w czasie walki ale pomogli mu właśnie Morales, Andrea i Jacqui. Nie pokazano co T-Dog czuł, podczas wyjazdu Morales'a razem z rodziną.

Wystąpił

Ciekawostki

  • Planowano, aby T-Dog wystąpił tylko w 2-3 odcinkach, ale skończyło się na tym, że wystąpił w 3 sezonach.
  • Planowano także, żeby T-Dog przeżył w odcinku "Killer Within", a Carol miała umrzeć. W finalnej wersji okazało się, że T-Dog umarł, a Carol przeżyła.

Zobacz też

Postacie - Serial TV
Rodzina Grimes JudithRickCarlLori
Centrum Kontroli Chorób EdwinCandace
Personel Wojskowy WellesWilsonBradySeanFranklinCoxCallaway
Ocalali po więzieniu EugeneRositaGabriel
Wilki OwenAphid
Wybrzeże CyndieRachelJulesBeatriceKathyNatania
Złomiarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeConnieKellyYumikoBernie
Baltimore CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Strażnicy ElijahFrostAgathaDuncanColeMayaAinsleyGusBillyJen
Rodzina Mays Pan MaysMaysPani Mays
Valak's Vipers Craven
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameVioletHunter
Advertisement