Walking Dead Wiki
Advertisement

Tobin to ocalały z wybuchu apokalipsy w "The Walking Dead" AMC. Jest mieszkańcem Aleksandrii. Tobin jest również częścią ekipy budowlanej obok Abrahama Forda, Bruce'a, Francine, Tommy'ego i Cartera. Tobin miał krótką romantyczną relację z Carol Peletier.

Osobowość

Tobin okazał się być uczciwym, opiekuńczym, niefrasobliwym i pracowitym człowiekiem, który rzadko traci panowanie nad sobą, ma bardzo silną obecność w społeczności, będąc efektywnym pracownikiem i udowodnił, że posiada umiejętności z bronią palną. Jednak raz pokazał, że jest gotów poświęcić członków swojej załogi, aby chronić życie innych. Pomimo tej wady, Tobin okazał się bardzo troskliwy dla mieszkańców społeczności, ponieważ robi wszystko, co możliwe, aby pomóc potrzebującym, wykazując się odwagą i uczciwością. Tobin okazał się optymistyczny i praktyczny dla ludzi wokół niego, a także dla Ricka, który działa jako głos dla mieszkańców Aleksandrii i zachęca go, aby ich nie porzucał.

Przed-apokalipsą

Wirginia

Tobin urodził się w połowie lat sześćdziesiątych i dorastał w Wirginii stał się robotnikiem i pracował w budownictwie, gdzie zdobył wyraźną wiedzę i umiejętności w handlu.

Po apokalipsie

W pewnym momencie apokalipsy, Tobin udał się do bezpiecznej strefy w Aleksandrii, gdzie się osiedlił i szybko stał się zaufanym członkiem wewnętrznego kręgu rodziny Monroe. Po przeprowadzeniu wywiadu przez Deannę został oficjalnie mianowany przewodnikiem ekipy budowlanej, obok wielu innych, w tym Bruce'a, Francine'a, Tommy'ego, Jake'a i Cartera. Pomógł zarządzać zespołem w zbieraniu materiałów z pobliskiego placu budowy, aby wykorzystać go do rozbudowy muru, co zajęło około 8 tygodni.

Sezon 5

"Forget"

Tobin i inny mieszkaniec Aleksandrii wchodzą do zbrojowni i proszą Olivię o pozwolenie na wyrejestrowanie broni. Przedstawia się Carol Peletier, która jest w zbrojowni, aby zebrać składniki do ciastek i oferuje jej nauczanie strzelania z pistoletu. Później Tobin'a można zobaczyć na imprezie Deanny Monroe, rozmawiając z mieszkańcami i nowicjuszami.

"Spend"

Tobin i jego zespół budowlany rozpoczynają proces rozszerzania muru. Podczas zbierania materiałów z placu budowy są atakowani przez wielu szwendaczy. Podczas ostrzału, Francine spada z punktu obserwacyjnego na pługu spychacza, po tym jak Tobin przypadkowo przestrzelił przewody dźwigu. Tobin niechętnie rozkazuje reszcie ekipy budowlanej wycofać się za ciężarówki zamiast ratować Francine, ale Abraham wpada i ratuje jej życie. Abraham konfrontuje go za jego zachowanie, a Tobin upiera się, że po prostu podąża za ich systemem i próbuje skłonić Francine, by go wsparła, ale zamiast tego Francine uderza pięścią w twarz Tobina.

Tobin powraca do Aleksandrii, podczas gdy Abraham zajmuje się ekipą budowlaną, i wyjaśnia, co się stało Deannie, Regowi i Maggie. Zaleca Deannie, by nazwała Abrahama nowym szefem budowy, ponieważ postrzega go jako bardziej sprawnego przywódcę niż on sam. Deanna zgadza się, a Tobin wychodzi z Regiem, obiecując, że nie będzie żałować, ufając Abrahamowi.

"Try"

Tobin jest świadkiem walki pomiędzy Rickiem Grimesem i Petem Andersonem na ulicach. Rick celuje pistoletem w Tobina po tym, jak robi ruch, żeby zatrzymać Ricka. Następnie słucha przemówienia Ricka, zanim Rick zostanie znokautowany.

"Conquer"

Tobin jest widziany na ulicy, gdy Rick przechodzi obok niego i go wita. Później jest obecny wraz z innymi członkami Alexandrii na spotkaniu, aby omówić los Ricka, gdzie opowiada swoje obawy o bezpieczeństwo swoich bliskich, jeśli go nie wygnają. Przerywa mu się, gdy pojawia się Rick, niosąc szwendacza, który wtargnął do wspólnoty. Był świadkiem śmierci Rega i Andersona.

Sezon 6

TBA

Sezon 7

TBA

Sezon 8

"Do Not Send Us Astray"

Tobin umiera.

Śmierć

Zabity przez
  • Zbawcę (Żywy)

Tobin zostaje dźnięty przez Zbawcę.

Carol dźga Tobina w głowę po przemianie.

Zabite ofiary

Ta lista przedstawia ofiary zabite przez Tobina: TBA

Postacie - Serial TV
Rodzina Grimes JudithRickCarlLori
Centrum Kontroli Chorób EdwinCandace
Personel Wojskowy WellesWilsonBradySeanFranklinCoxCallaway
Ocalali po więzieniu EugeneRositaGabriel
Wilki OwenAphid
Wybrzeże CyndieRachelJulesBeatriceKathyNatania
Złomiarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeConnieKellyYumikoBernie
Baltimore CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Strażnicy ElijahFrostAgathaDuncanColeMayaAinsleyGusBillyJen
Rodzina Mays Pan MaysMaysPani Mays
Valak's Vipers Craven
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameVioletHunter
Advertisement