FANDOM

Poprowadziłem hordę na ranczo,nie pasowało mi że indianie je mieli{...}Nie nie wszyscy,wygnałaś mnie,{...}A co z tym co mi zabraliście ?...Mojego ojca....Brata...Miałem słuszność..Miałem całkowitą słuszność,to był mój dom i dałaś mi tą słuszność,Zrobiłbym to znowu i wiem że ty też byś to zrobiła bo rozumiesz i chcesz...

—Troy do Madison

Troy Otto jest jedną z głównych postać i i byłym antagonistą, a także ocalałym z wybuchu apokalipsy w Fear The Walking Dead od AMC. Był wcześniej wysokim rangą członkiem społeczności Rancza "Broke Jaw". Służył jako główny antagonista odcinka „Eye of the Beholder” i jako drugorzędny antagonista drugiej połowy sezonu 3.

Osobowość: Edytuj

Najmłodszy syn Jeremiaha Otto, Troy'a ogarneła przemoc Apokalipsy. Zabijał by, by chronić swojego ojca, swoją rodzinę i swój lud - i często to robił. Pomimo dorastania w tym samym środowisku, co jego brat, rozwinął dziką osobowość. Jest bardzo podejrzliwy wobec obcych i bardziej bojowy niż jego starszy brat.

Troy ma ciemną stronę i chociaż prezentuje się jako psychopata i sadysta, ma intensywną charyzmę, która przyciąga do niego ludzi. Punkt widzenia Troya jest bardziej zgodny z przekonaniami jego ojca, co może sprawić, że będzie lepiej przystosowany do roli przywódcy w tym nowym, postapokaliptycznym świecie. Może również uczynić go bardziej popularnym wśród zwolenników ojca.

W „Burning in Water, Drowning in Flame” przemyślał śmierć Madison, i ostatecznie odsuną nóż od jej gardła. Dowodzi to, że nie jest w pełni psychopatyczny i ma bardziej ludzką stronę. Jego dzieciństwo jest głównym wpływem jego ciemnej strony i jego zabójczego instynktu, ponieważ niedbały ojciec i nienawistna matka nie dawali mu miłości przez całe życie. Nawet gdy umierała, gdy jej pomagał, wciąż go nie znosiła. Wykazano, że jest dość inteligentny i szybko myślący, pomimo braku wykształcenia.

W „Things Bad Begun” Troy pokazuje bardziej ludzką stronę, dyskutując z Madison o swoim stosunku do Nicka. Troy ujawnia, że czuje prawdziwe uczucie do Nicka i widzi go jako brata. Jednak odcinek pokazuje zakres ciemniejszej strony Troya, gdy Troy nie okazuje wyrzutów sumienia za życia które odebrał, niszcząc Ranczo "Broke Jaw" i stwierdza, że zrobił by to ponownie w sekundę bez wahania.

Śmierć Edytuj

Zabity Przez:

Po tym, jak Troy ujawnił, że był odpowiedzialny za doprowadzenie hordy do Rancza "Broke Jaw", Madison, która zrozpaczona tym ile musiała poświęcić aby zaprowadzić pokój oraz tym że Troy nie czuje jakiejkolwiek winy, wyprowadza mu dwa mocne ciosy w bok głowy, uśmiercając go natychmiast.

Ofiary Edytuj

Ta lista przedstawia ofiary zabite przez Troy'a:

Wystąpienia: Edytuj

Ciekawostki: Edytuj

  • Troy jest pierwszą postacią w Fear The Walking Dead, która wyrzekła się swoich antagonistycznych sposobów i jedną z niewielu postaci w całym świecie The Walking Dead.
  • Troy obecnie posiada trzecią najwyższą liczbę zabójstw w Fear The Walking Dead, w sumie ponad 40 ofiar, Ennis ma drugą najwyższą liczbę, w sumie 42 ofiary, Daniel Salazar ma największą ilość zabójstw, w sumie ponad 100 ofiar ( Chociaż ponad 90 z nich pochodzi z przed wybuchu epidemii)
  • Troy jest na pierwszym miejscu pod względem ilości zabójstw w pojedynczym odcinku.
  • Troy jest ostatnim członkiem rodziny Otto, który zginął.
    • Wraz z jego śmiercią w „Things Bad Begun”, wszyscy pierwotni ocaleni z Rancza "Broke Jaw" już nie żyją.
    • Pomimo jego śmierci potwierdzono, że Daniel Sharman powróci jako Troy Otto w piątym sezonie Fear The Walking Dead, nawet w nieznanych okolicznościach. To później okazało się niczym innym, jak fałszywą informacją. https://twitter.com/TheWalkingDead/status/1112501964556754945