Walking Dead Wiki
Advertisement

Virgil to były antagonista i ocalały z apokalipsy w The Walking Dead AMC. Jest mieszkańcem Wyspy Bloodsworth razem z jego rodziną. Był głównym antagonistą odcinka "What We Become".

Osobowość

Virgila opisuje się jako "bardzo inteligentnego i zaradnego człowieka, który desperacko próbuje wrócić do domu do swojej rodziny."

Przed apokalipsą

Maryland

Nic nie wiadomo o życiu Virgila do czasu wybuchu apokalipsy oprócz tego, że był poślubiony z Lisą i miał dwójkę dzieci, Jasmine oraz Bobby'ego. Pracował także jako badacz na Wyspie Bloodsworth razem z Jeremiahem i Celeste.

Po apokalipsie

Wyspa Bloodsworth, Maryland

W pewnym momencie po wybuchu apokalipsy Virgil i jego rodzina osiedlili się w bazie morskiej na Wyspie Bloodsworth w Dźwięku Tangiera w Zatoce Chesapeake. Będąc dość odizolowanym, wyspa zaczęła się rozwijać jako wspólnota ocalałych. Niestety, gdy coraz więcej osób zaczęło się pojawiać, zapasy zaczęły się kończyć. To ostatecznie doprowadziło do walki, w której ktoś został zadźgany nożem. Panikując, Virgil zamknął wszystkie drzwi budynku, w którym miały miejsce zamieszki nie zdając sobie sprawy, że jego rodzina również została uwięziona. Przypadkowe spowodowanie śmierci jego rodziny doprowadziło Virgila do szału, co doprowadziło go do zamknięcia byłych kolegów w pokoju aby nie mogli go zostawić. W pewnym momencie po zamieszkach Virgil opuścił wyspę aby poszukać zapasów, ale został pozostawiony w tyle i od tego czasu szukał sposobu na powrót.

Sezon 10

Virgil szuka łodzi z której mógłby odpłynąć do domu, aż w końcu znajduje społeczność na pobliskiej plaży. Manipuluje systemem bezpieczeństwa i szpieguje mieszkańców, wymyślając plan kradzieży jednej z łodzi.

"The World Before"

Virgil szuka zapasów w bibliotece i znajduje książkę zatytułowaną „The World Before”, którą postanawia zabrać ze sobą dla swojej córki. Kiedy Luke zostaje zaatakowany przez kilku szwendaczy, Virgil ratuje mu życie a następnie ucieka z miejsca w pośpiechu. Później tego dnia zostaje schwytany przez mieszkańców Oceanside i błaga, by po prostu chciał wrócić do swojej rodziny. Podczas gdy Rachel grozi, że go zabije za zamieszanie w systemie bezpieczeństwa, Luke próbuje go bronić za uratowanie go wcześniej tego samego dnia. Michonne wyciąga miecz i żąda odpowiedzi na jej pytania. Gdy sztywni nagle dokonują inwazji Virgil próbuje uciec, ale Judith uderza go w nogę i upada. Następnie zostaje przywiązany, aby powstrzymać dalsze próby ucieczki.

Tej nocy Virgil budzi się po zaszyciu i próbuje powstrzymać Judith przed przeczytaniem książki, którą przyniósł dla swojej córki zanim Michonne przyjedzie go przesłuchać. Twierdzi, że szukał tylko zapasów i teraz chce wrócić do domu. Kiedy pyta, dlaczego uratował Luke'a, Virgil mówi, że w tej chwili brakuje litości co wywołuje w niej wspomnienie. Następnie ujawnia, że ​​mieszka z rodziną na ufortyfikowanej wyspie, którą trudno znaleźć. Zawierają układ, w którym Michonne pomoże mu wrócić do rodziny w zamian za broń. Następnego dnia Michonne daje Virgilowi ​​plecak, który zostawił w bibliotece, i mówi mu, że broń spłaci jego dług wobec Oceanside. Przyjmuje ofertę i przedstawiają się, zanim podają sobie ręce. Następnie odpływają łodzią w kierunku wyspy.

"What We Become"

TBA

"A Certain Doom"

Virgil wystąpi w tym odcinku.

Zabite ofiary

Ta lista pokazuje ofiary zabite przez Virgila:

  • Lisa (Spowodowano, przypadkowo)
  • Jasmine (Spowodowano, przypadkowo)
  • Bobby (Spowodowano, przypadkowo)
  • 27 bezimiennych mieszkańców wyspy Bloodsworth (Spowodowano)
  • Niezliczona ilość zombie

Wystąpienia

Serial TV

Sezon 10

Postacie - Serial TV
Rodzina Grimes JudithRickCarlLori
Centrum Kontroli Chorób EdwinCandace
Personel Wojskowy WellesWilsonBradySeanFranklinCoxCallaway
Ocalali po więzieniu EugeneRositaGabriel
Wilki OwenAphid
Wybrzeże CyndieRachelJulesBeatriceKathyNatania
Złomiarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeConnieKellyYumikoBernie
Baltimore CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Strażnicy ElijahFrostAgathaDuncanColeMayaAinsleyGusBillyJen
Rodzina Mays Pan MaysMaysPani Mays
Valak's Vipers Craven
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameVioletHunter
Advertisement