FANDOM

Virgil - były antagonista i ocalały z apokalipsy w The Walking Dead AMC. Jest mieszkańcem Wyspy Bloodsworth razem z jego rodziną. Był głównym antagonistą odcinka "What We Become".

Osobowość Edytuj

Virgila opisuje się jako "bardzo inteligentnego i zaradnego człowieka, który desperacko próbuje wrócić do domu do swojej rodziny."

Przed apokalipsą Edytuj

Maryland Edytuj

Nic nie wiadomo o życiu Virgila do czasu wybuchu apokalipsy oprócz tego, że był poślubiony z Lisą i miał dwójkę dzieci, Jasmine oraz Bobby'ego. Pracował także jako badacz na Wyspie Bloodsworth razem z Jeremiahem i Celeste.

Po apokalipsie Edytuj

Wyspa Bloodsworth, Maryland Edytuj

W pewnym momencie po wybuchu apokalipsy Virgil i jego rodzina osiedlili się w bazie morskiej na Wyspie Bloodsworth w Dźwięku Tangiera w Zatoce Chesapeake. Będąc dość odizolowanym, wyspa zaczęła się rozwijać jako wspólnota ocalałych. Niestety, gdy coraz więcej osób zaczęło się pojawiać, zapasy zaczęły się kończyć. To ostatecznie doprowadziło do walki, w której ktoś został zadźgany nożem. Panikując, Virgil zamknął wszystkie drzwi budynku, w którym miały miejsce zamieszki nie zdając sobie sprawy, że jego rodzina również została uwięziona. Przypadkowe spowodowanie śmierci jego rodziny doprowadziło Virgila do szału, co doprowadziło go do zamknięcia byłych kolegów w pokoju aby nie mogli go zostawić. W pewnym momencie po zamieszkach Virgil opuścił wyspę aby poszukać zapasów, ale został pozostawiony w tyle i od tego czasu szukał sposobu na powrót.

Sezon 10 Edytuj

Virgil szuka łodzi z której mógłby odpłynąć do domu, aż w końcu znajduje społeczność na pobliskiej plaży. Manipuluje systemem bezpieczeństwa i szpieguje mieszkańców, wymyślając plan kradzieży jednej z łodzi.

"The World Before" Edytuj

Virgil szuka zapasów w bibliotece i znajduje książkę zatytułowaną „The World Before”, którą postanawia zabrać ze sobą dla swojej córki. Kiedy Luke zostaje zaatakowany przez kilku szwendaczy, Virgil ratuje mu życie a następnie ucieka z miejsca w pośpiechu. Później tego dnia zostaje schwytany przez mieszkańców Oceanside i błaga, by po prostu chciał wrócić do swojej rodziny. Podczas gdy Rachel grozi, że go zabije za zamieszanie w systemie bezpieczeństwa, Luke próbuje go bronić za uratowanie go wcześniej tego samego dnia. Michonne wyciąga miecz i żąda odpowiedzi na jej pytania. Gdy sztywni nagle dokonują inwazji Virgil próbuje uciec, ale Judith uderza go w nogę i upada. Następnie zostaje przywiązany, aby powstrzymać dalsze próby ucieczki.

Tej nocy Virgil budzi się po zaszyciu i próbuje powstrzymać Judith przed przeczytaniem książki, którą przyniósł dla swojej córki zanim Michonne przyjedzie go przesłuchać. Twierdzi, że szukał tylko zapasów i teraz chce wrócić do domu. Kiedy pyta, dlaczego uratował Luke'a, Virgil mówi, że w tej chwili brakuje litości co wywołuje w niej wspomnienie. Następnie ujawnia, że ​​mieszka z rodziną na ufortyfikowanej wyspie, którą trudno znaleźć. Zawierają układ, w którym Michonne pomoże mu wrócić do rodziny w zamian za broń. Następnego dnia Michonne daje Virgilowi ​​plecak, który zostawił w bibliotece, i mówi mu, że broń spłaci jego dług wobec Oceanside. Przyjmuje ofertę i przedstawiają się, zanim podają sobie ręce. Następnie odpływają łodzią w kierunku wyspy.

"What We Become" Edytuj

[w trakcie pisania]

"A Certain Doom" Edytuj

Virgil wystąpi w tym odcinku.

Zabite ofiary Edytuj

Ta lista pokazuje ofiary zabite przez Virgila:

Występy Edytuj

Serial TV Edytuj

Sezon 10 Edytuj

Zobacz też Edytuj

Postacie - Serial TV
Ocalali po więzieniu EugeneRositaChristopher
Kościół św. Sary Gabriel
Wilki OwenAphid
Oceanside CyndieRachelBeatriceJulesKathyNatania
Śmieciarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeKellyYumikoConnieBernie
Schronienie Magazynowe CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameViolet