Walking Dead Wiki
Advertisement

Wilson (imię nieznane) - jest ocalałym z apokalipsy The Walking Dead AMC. Jest żołnierzem Armii USA.

Przed apokalipsą

Nieznane położenie

Prawie nic nie wiadomo o życiu Wilsona do czasu wybuchu apokalipsy oprócz tego, że był żołnierzem Armii USA.

Po apokalipsie

Sezon 3

"Walk With Me"

Wilson jest widziany z grupą żołnierzy celujących w Gubernatora jadącego do nich. Trzyma naładowany karabin M4 Carbine z wyrzutnią granatów. Żołnierz został powitany przez Gubernatora który informuje, że Welles został uratowany. Wilson jest zaskoczony, gdy Brady zostaje postrzelony przez Gubernatora, jednak nie zdążył zareagować gdyż został zabity przez żołnierzy Woodbury.

Sezon 4

"Live Bait"

Po upadku Woodbury i masakrze armii Woodbury z rąk osoby która im dowodziła, Gubernator, Caesar Martinez i Shumpert wrócili na miejsce gdzie rozstrzelali ludzi Brady'ego i ustawili tamże obóz. Ciała żołnierzy były prawie całkowicie zjedzone. Tamtej nocy, Martinez i Shumpert zostawili Gubernatora z małymi zapasami aby żył samotnie.

Śmierć

Zabity przez

Po przyjeździe na miejsce wskazane Gubernatorowi przez Porucznika Wellesa, Wilson zostaje rozstrzelany na śmierć.

Zabite ofiary

Ta lista pokazuje ofiary zabite przez Wilsona:

  • prawdopodobnie niezliczona ilość zombie i bezimiennych ludzi

Występy

Serial TV

Sezon 3

Sezon 4

Ciekawostki

  • Wilson nigdy nie był przypisany w żadnym dialogu. Imię postaci widać tylko i wyłącznie na znaczku identyfikacyjnym na jego stroju.

Zobacz też

Szablon:Zobacz też - postacie

Advertisement