FANDOM

Wzgórze to społeczność, która po raz pierwszy pojawiła się w odcinku "Knots Untie" The Walking Dead AMC. Jest to społeczność rolnicza znajdująca się w Wirginii, prowadzona wcześniej przez samolubnego mężczyznę imieniem Gregory, do czasu wyborów, w których Maggie Rhee została wybrana na nowego przywódcę. Maggie była idealnym wyborem, aby zastąpić Gregory'ego, ponieważ zjednoczyła ludzi ze Wzgórza, by walczyć ze Zbawcami podczas Wojny Totalnej. Kilka lat po pozornej śmierci Ricka Grimesa Maggie opuściła społeczność, aby rozpocząć nową podróż. Pozostając bez lidera, Paul "Jezus" Rovia został de facto liderem aż do oficjalnych wyborów. Później został zabity przez członka Szeptaczy. Społeczność jest następnie prowadzona przez Tarę Chambler, dopóki nie została zdekapitowana przez Alfę.

Społeczność jest obecnie kierowana przez radę, która powstała po śmierci Tary i znajduje się około dwudziestu mil od Aleksandrii. Była to jedna z czterech wspólnych społeczności Milicji, a później część Koalicji, wraz z Aleksandrią, Królestwem i Oceanside. Podczas wojny ze Zbawcami staje się obozem dla uchodźców ocalałych z Aleksandrii i Królestwa, których osady zostały zaatakowane lub częściowo zniszczone przez Zbawców. Później stał się stałym domem dla mieszkańców Królestwa po jego upadku.